Tips | Inovasi Alat Pelipat Baju Free.

Assalamualaikum w.b.t semua.



Entry kali ni entry santai beinformasi. Saya sangat berminat dengan inovasi ni. Walaupun yang dalam gambar yang saya tunjukkan adalah produk yang betul-betul ada di pasaran, tapi video kali ni menunjukkan cara-cara membuat peralatan yang sama dari barang-barang terbuang. Selain membuat pelipat baju, anda telah mengitar semula bahan-bahan yang terbuang.


Jom, sama-sama kita saksikan video inovasi yang menarik ini.



Jadi bagaimana? Mudah bukan. Bagi yang malas nak melipat baju, atau rasa bila melipat baju tak kemas dan tak sama, bolehlah cuba membuat alat pelipat baju ini sendiri.

Kalau ada apa-apa pandangan, komen atau cadangan, silalah kongsi bersama-sama. Jom kita kongsi pengetahuan bersama. Knowledge is Power!
Share on Google Plus

About mdzulsidek

Dilahirkan pada tahun 80 dan membesar pada era 90'an di Kuantan, Pahang. Masih menetap di Kuantan dengan pasangan hidup dan bersama dua cahayamata yang comel. Tidak mengimpikan apa-apa dalam berblog, sekadar berkongsi apa yang dirasakan menarik dan berguna, serta memanfaatkan ilmu yang ada hasil dari pengorbanan emak dan ayah. Selain cuba menyebarkan ilmu dan pegetahuan yang bermanfaat, moga menjadi bekal yang baik di sana nanti dan turut memanfaatkan pemegang saham utama diri ini...arwah emak dan ayah.
    Blogger Comment

0 komen:

Catat Ulasan